Huhtikuun tulosten parantamiseen jäljellä vain:
Haluaisitko jotain koukuttavaa asiakkaillesi?
Alata
Alice
Open Sans
Noto Sans
Bebas Neue
Great Vibes
Rock Salt
Exo
Belgrano
Overlock
Cinzel
Indie Flower
Staatliches
Roboto Slab
Lato
Noto Serif
Open Sans
Montserrat
Ubuntu
Rubik
Delius
Amiri
Montserrat
Hänellä taitaa olla vähintään
yksi motivaatioista kampanjan tekemiseen
"Emme voi jatkaa tällä tavalla"
Kilpailu on kova ja erottaminen vuodesta toiseen vaikeampaa ja haastavampaa. Perustavat eivät enää toimi kuten aikaisemmin ja heidän brändinsä ei herätä kiinnostusta asiakkaissa yhtä paljon. Mielestäsi pitäisi tutustua uusiin mahdollisuuksiin ja tehdä se tärkeä askel eteenpäin.
"Markkinointimme on aivan p*ska"
Oletko kuullut huhuja, ettei hän, yrityksen omistaja, tykkää nykyisistä markkinoinnistaan? Puskaradioon ei kantaudu yrityksestä mitään ja mielestäsi pitäisi tehdä jotain eri tavalla. Etsi vielä noita ideoita, koska hän on valmis sijoittamaan uuteen, jotta pääsee p*skasta eroon.
"Joku onnenpyörä olisi kiva"
Kyllä teillä on idea! Tiedätte hyvin, kuinka toimiva onnenpyörä voisi olla ja etsitte sitä parasta ratkaisua. Mutta tiesitkö, että hänen firmalle voisi miettiä paljon muutakin? Mielen asenne on hyvä, niin tehdäänkö onnenpyörä vai lisätäänkö ideaanne vähän boostia?
ONDREJ SPALA
#kampanjapelle #varopuhuumamu
Kyllä, olen mamu. Pöllö olisi viisaampi, mutta en sitä osaa lausua. Jos jaksat lukea lisää, niin olen myös toiminut erotuomarina - "V*ittu sä oot pelle" on jonkin verran tuttu lause. Markkinointi on sitten intohimoni, ja varsinkin sen uniikki osa. Tarkoitan siis, että yritän aina ensin ajatella, miten voisimme tehdä asioita eri tavalla kuin mitä voisimme kutsua tavalliseksi. Vaikka sitten onnistuisi vain 10% ideoista, ollaan ehdottomasti päässyt muiden eteen. Lisäksi on innostunut pelillistämismarkkinoinnista, joka on tähän eroamiseen juuri se sopiva lääke. Olethan yhteydessä, mikäli kiinnostaa toimintasi nostaminen uudelle tasolle. Muistathan myös, että ei huonompaa voi tapahtua, kuin bisneksen tekeminen mamun ja pellen kanssa. Sillä se on hyvä startti.
Joko soitat? Sinua odottaa erinomainen kampanja.
Onko näissä kampanjoissa hyötyä? Kyllä!
Vuorovaikutuspituus
Pelillistäminen on koukuttavaa. On helppoa saada yli 100X asiakkaiden aikaa, koska tavallinen vuorovaikutuspituus olisi vain 1-2 sekuntia. Kova boosti!
Rakentaminen
Helppo ja ilman koodausta. Tarvitset vain kuvia ja tekstejä, tai sitten vain riittää jos hyväksyt jonkun minun ideoista. Laitat sitten linkit minne vaan haluat ja nautit tuloksista.
Konversio
Kun yhä enemmän asiakkaat ovat kiinnostuineita kampanjastasi, he ovat pidemmän ajan mukana. Heille on helpompi myydä, varsinkin jos herätetään se voittofiilis heidän päässään.
Kasvu
Parempia tuloksia, mielenkiintoisempi brändi asiakkaille ja enemmän rahaa yrityksesi kasvuun. Ei vaan pääse eteenpäin ilman sitä ensimmäistä askelta. Ole rohkea. Tee se nyt.
MITEN AVAAMME YHDESSÄ ASIAKKAITESI UUSIA MAHDOLLISUUKSIA?
3kk kohti sitä tärkeää erottumista
BORDAUS
- Valitse(mme) jopa 25 asiakkaita käsittelyyn
- Brändiään materiaaleihin tutustuminen
- Markkinointi suunnitelmien katsaus
- Käytössä olevien kanavien katsaus
- Suppiloaan tilannekatsaus
- 3/25 otamme kampanjasuunnitteluun
- Valinta palaveri
- Suunnan hyväksyminen
LÄHTÖ
- 3 kampanjoiden suunnittelu
- Konsepti ehdotus
- Konsepti palaveri
- Palaverit asiakkaitenne kanssa
- Kampanjoiden rakentamien (max. 3)
- 3/25 asikkaita kampanjasuunniteteluun
- Valinta palaveri
- Suunnan hyväksyminen
REITTI
- Kampanjoiden tulosten arviointi
- 3 kampanjoiden suunnittelu
- Konsepti ehdotus
- Konsepti palaveri
- Palaverit asiakkaitenne kanssa
- Kampanjoiden rakentamien (max. 3)
- Toimisto-kohtaisia vinkkejä jatkoon
Miten homma oikeasti menee?
Montako kampanjaehdotuksia saisimme?
Alussa määritellään yhdessä jopa 25 teidän asiakkaita, joihin kannattaisi tutustua tarkemmin.
Heistä otamme 3 kampanjasuunnitteluun ensimmäisessä vaiheessa. Toisessa sitten joko toimimme saman kolmikon kanssa, tai otamme uusia (3) mukaan kampanjasuunnitteluun.
Projektin aikana saatte 6 kpl kampanjaehdotuksia suunniteltu nimeomaan teidän asiakkaitenne tarpeisiin ja tavoitteisiin.
Mistä keskustellaan?
Ensin sovitaan miten 25 asiakkaiden valinta tapahtuu (esim. kokemus, budjetti, vanhat projektit, aktiivisuus jne.).
Kun olen heihin tutustunut (salaisuus sopimus mahdollinen), perustelen teille miksi juuri ne 3 asiakkaita olisivat mielestäni sopivia tähän projektiin.
Kun on kampanjasuunnittelut tehty, te annatte päätöksen liittyen asiakaspalaverien sopimiseen.
Te voitte vaikuttaa siihen, pidetäänkö samat 3 vai otetaanko uusia mukaan.
Miten tämä auttaa sinun toimistoa?
Teillä taitaa olla hyvin rajoitettu aikaa uusien projektien suunnitteluihin.
Kansioissa varmasti löytyy asiakkaita, joiden osalta on ollut hiljaisempaa.
Tästä syntyy uusia projektiehdotuksia, joista sitten saatte laskutettavia tuntia (esim. lanseeraus, graafikko, hallinta).
Samaan aikaan avaatte toimistollenne uusia mahdollisuuksia ja referenssejä modernista markkinoinnista. Hyvistä keisseistä tulee hyviä materiaaleja jatkohankintaan.
Teidän siis ei tarvitse käyttää aikaa asioihin tutustumiseen ja miettimiseen, koska teitä auttaa #kampanjapelle.
Tuleeko lisäkuluja?
Ei yllättäviä! Mutta on hyvä huomioida, että mahdollisia lisenssikuluja ja esim. graafisia suunnitelmia eivät kuulu kampanjoiden rakentamiseen.
Kaikki suunnitellaan asiakaskohtaisesti, joten ennen asiakaspalaveria ymmärrätte hyvin mahdollisista kuluista. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaillenne esitellään projekteja, ei vain yksittäisiä kampanjoita. Tästä syystä ei synny yllättäviä kuluja.
Teillä on tietysti mahdollisuus laskuttaa asiakkaillenne kampanjoiden rakentamiseen liittyviä kustannuksia, josta
saatte tämän projektin kuluja takaisin kassaan.